Nieuwsbrief Fynt Maart | Maak kennis met Olivier

Match made in heaven

Een nieuwsbrief van Fynt! Een unieke gebeurtenis, maar één die we graag willen omzetten naar een regelmatige. Het zal wel het een en ander van ons vergen, aangezien we niet graag over onszelf schrijven. Dat doen we uiteraard liever over jou en jouw organisatie. En nog enthousiaster worden we wanneer we horen dat er resultaten zijn en die zijn er! De zichtbaarheid is bijvoorbeeld toegenomen, er wordt meer verkocht of de lobby heeft gewerkt.
Omdat wij een meerwaarde voor je bedrijf betekenen en hierbij nauw samenwerken, kunnen en willen we niet met iedere partij in zee gaan. Persoonlijk en zakelijk willen we matchen, zodat Fynt goed werk kan leveren en een blijvertje is. Echt onderdeel uitmaken van jouw organisatie en er net zo hard voor gaan als jullie. Dát is wat wij graag doen bij Fynt!
Vinden en gevonden worden.
Team Fynt

Kennismaken met Fynt: Olivier Verhaar

Olivier is strateeg en projectmanager bij Fynt. Na leidinggevende functies op marketing en sales bij o.a. Wolters Kluwer en de Adformatie groep is hij bijzonder in zijn nopjes bij Fynt. 
 
Wat zijn projecten waar we jou midden in de nacht voor wakker mogen maken? 
Dat zijn de projecten waarbij de resultaten meetbaar zijn. De kick van hetgeen dat je bedacht hebt met je team, dat het werkt. Je kunt bijvoorbeeld nog zo’n mooi persbericht schrijven, maar het gaat er wel om dat het geplaatst wordt. Als een whitepaper van ons, de klant toegang geeft tot een groot aantal prospects. Daar word ik blij van. 
 
Hoe ben je bij Fynt terechtgekomen?
Dennis van Fynt was ooit een collega van mij bij Wolters Kluwer. Sterker nog, ik heb hem daar aangenomen! Nadat hij zijn eigen bedrijf was begonnen hebben we altijd contact gehouden en ook projectmatig samengewerkt. Dat beviel zo goed, dat we bij de oprichting van Fynt elkaar weer snel wisten te vinden. En nu werken wij samen vanuit ons kantoor vlak bij de Coentunnel. 
 
Wat zou elk bedrijf moeten doen op marketing- en communicatiegebied?
Goed evalueren en vervolgens kijken wat er beter kan. Vaak zie je dat de evaluatie over het hoofd wordt gezien terwijl dit voor mij het begin van de vervolg marketingactiviteiten zijn. En deze wil je natuurlijk zo effectief mogelijk inzetten. 
Werk daarnaast planmatig. Het is zoveel gemakkelijker om deadlines te halen, budget te bepalen en resultaten te behalen als zaken van tevoren bekend zijn. 
 
Je grote passie is zeilen. Welke overeenkomsten zie je tussen zeilen en ons vakgebied? 
Bij zeilwedstrijden bepaal je eerst je strategie voordat je tot de executie, het daadwerkelijke zeilen, overgaat. Je speelt continu in op veranderende omstandigheden. Hoe staat de wind, hoe sterk is deze en wat doen je tegenstanders. Bepaal je koers, ga op je doel af en win!
 
Wil je kennismaken met onze marketing, sales- en zeil goeroe? Mail dan naar info@fynt.nl

Nieuwe Relaties

En dan hebben we nog meer goed nieuws! Ome Cor (je weet wel, de pandemie) is al veel, waarschijnlijk té veel op het nieuws. Maar we ontkomen er niet aan, ook niet aan de gevolgen hiervan. Daarom zijn wij dan ook heel blij met onze bestaande relaties, maar ook zeker de nieuwe. 

Zo zijn we de afgelopen tijd samenwerkingen aangegaan waar we trots op zijn. In het rijtje van nieuwe relaties vind je onder andere Deezer (muziek), Carepoint (medisch), Lorrendraaier (nautisch), Roba Zaanstad (bedrijfskleding), Elfring Amps (muziek) en Freestyle /Finance run (eventing/finance) aan. Bedankt voor het vertrouwen en super dat we matchen met al deze mooie organisaties. 

Wil je dat jouw organisatie ook in dit mooie rijtje komt? Neem dan contact op met Fynt via info@fynt.nl.

Ook de nieuwsbrief ontvangen? Meld je hier aan!

Share on linkedin
Share on twitter
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email