pr free pubicity fynt

Propositie ontwikkelen, een continu proces

Met welke propositie kun je je duurzaam onderscheiden? Wat levert jouw klanten de meeste toegevoegde waarde op? Biedt jouw product of dienst de oplossing die je klant zoekt? Jij weet zelf als geen ander waar je goed in bent. Maar jouw sterke punten hoeven voor jouw klanten niet de belangrijkste koopmotieven te zijn.

 

De klant centraal

Wat zoeken jouw klanten? Wat zijn de belangrijkste redenen om een product of dienst van jou af te nemen? Gezamenlijk brengen we het gestructureerd in kaart. Soms kan al effect worden gesorteerd door andere punten te communiceren. In andere gevallen is het verstandig om een echt nieuw product of dienst te introduceren. Tot slot kan het proces rondom de klant worden aangescherpt: de customer experience.

Afhankelijk van het type product of dienst en de bijbehorende investeringen volgt een voortdurend proces van het verzamelen van gegevens, analyseren, bijstellen en testen. Totdat het eindproduct voldoet aan de verwachtingen van de klant.

“Een product verkoopt goed, omdat het aansluit op een klantbehoefte. Zo eenvoudig is het”

Met onze ervaringen van successen en mislukkingen kunnen we jou helpen de risico’s te beheersen.  Geen enkele innovatie biedt de zekerheid van succes. Dat maakt het traject van innoveren ook zo uitdagend. Fynt helpt bij het ontwikkelen van producten en diensten waarnaar mensen op zoek zijn!