Is PR iets voor jouw organisatie?
Met PR genereer je free publicity. Veel van onze relaties gebruiken reclame en PR door elkaar heen en dat intensiveert de boodschap.
Een voorbeeld. Op het moment dat jullie organisatie een elektrische auto met 1.200 kilometer actieradius uitvindt, zorgen wij ervoor dat dit in het nieuws komt. En dan is het wel zo prettig als jullie klanten ook weten waar ze deze auto kunnen kopen. Door de boodschap regelmatig te communiceren, plant je als het ware de merkboodschap over jullie auto in het bewustzijn van de mensen. Reclame en PR kunnen dus prima op één kussen slapen. Ieder middel heeft zijn eigen voordelen en effectiviteit.
Fynt ondersteunt jouw bedrijf en merk naast PR ook op het gebied van contentmarketing. Deze middelen versterken elkaar effectief. Wij helpen jou graag met adviezen hoe je deze optimaal kunt inzetten voor jouw bedrijf.
Daarnaast werken we regelmatig samen met reclamebureaus. Koppel ons gerust aan jouw bureau. Zo kunnen wij reclame, contentmarketing en PR perfect op elkaar afstemmen voor een optimaal resultaat.