Klantcommunicatie met 10FORIT

Bedrijven voorzien van duidelijke klantcommunicatie middels omnichannel oplossingen, 10FORIT geeft precies dat. Voor uiteenlopende organisaties weet 10FORIT tijd terug te geven aan de medewerkers van de klantenservice. Door het inzetten van producten als Voice AI worden repeterende taken bij de werknemer weggehaald en wordt deze met behulp van AI afgehandeld. Zo wordt de sleur uit het werk gehaald en kan de klantenservicemedewerker zich richten op de lastigere en daarmee uitdagende vraagstukken. Door de toepassing van machine learning, kan AI steeds vaker ingezet worden om medewerkers te ontlasten. 

Fynt wordt voor 10FORIT ingezet om content te schrijven voor nieuwsbrieven en blogs. Omdat IT altijd in ontwikkeling is, zijn er altijd onderwerpen om over te schrijven. Geen nieuwsbrief is hetzelfde en de blogs geven de ruimte om dieper in te gaan op de materie. Voor veel ondernemers wordt IT gezien als bijzaak. Een vervelende klus, waar je liever niet aan denkt. Maar wel een klus die heel belangrijk is. Deze boodschap benadrukt Fynt in de communicatie, maar wel op een manier die de lezer aanspreekt. Met hier en daar een knipoog om zo de computer gerelateerde vraagstukken leesbaar te maken. 

Maar naast deze taak is er meer. Zo verzorgen wij ook de aankleding van beursstands. Denk hierbij aan banners en presentaties die ter plaatse worden gegeven. Tevens zijn wij in een ondersteunende rol aanwezig op de beurs. Dagen als deze zijn voor bedrijven de ultieme kans om leads te genereren en dat is waar Fynt goed in is. 

Maar ook op de achtergrond zijn wij bezig met 10FORIT. Zo wordt er in samenwerking met onze vaste partners een nieuwe website gebouwd. Aan Fynt de taak om deze invulling te geven door het schrijven van content.

10FORIT