Het gebruik van social media is voor veel bedrijven al lang geen vraag meer. Ze zijn
een belangrijk middel om je zichtbaarheid te vergroten. Op zakelijk gebied is LinkedIn
hét platform, maar niet iedereen gebruikt het nog even effectief. Met een paar
praktische tips en tricks helpen we je om een aantrekkelijk bedrijfsprofiel te maken.
Lees het in onze whitepaper!
Waarschijnlijk heb je een persoonlijk profiel op LinkedIn en de kans is groot dat je
organisatie ook een bedrijfspagina heeft. Deze zijn eenvoudig genoeg aan te maken en
zorgen ervoor dat je netwerk je gemakkelijk kan vinden. Maar daar begint het pas. Want hoe
zorg je dat je niet alleen gevonden, maar ook gevolgd wordt, hoe geef je je pagina de juiste
uitstraling om volgers aan te trekken en hoe hou je die volgers geboeid én geïnteresseerd in
wat jij ze te bieden hebt?
In de whitepaper ‘Hoe maak je van je bedrijfsprofiel op LinkedIn een succes?’ vertellen
we je welke eenvoudige stappen je kunt nemen om je bedrijfspagina een professionele
uitstraling te geven en te voorzien van afwisselende content. Wat doet je LinkedIn pagina
bijvoorbeeld in Google Search? En wat is de beste manier om goed zichtbaar te worden
onder je volgers en hun connecties? We belichten de verschillende tools die je hiervoor kunt
gebruiken, vertellen je waarom het niet per se goed is om alleen zelfgemaakte content te
delen en op welke manier je jouw connecties kunt inzetten bij het vergroten van je
zichtbaarheid.
Daar wil je natuurlijk direct mee aan de slag! Laat HIER je e-mailadres achter om de
whitepaper te ontvangen.